Brandweer ingezet voor pannetje op vuur

IMG_6915 Nieuwsflyer

Assen- Dinsdagmorgen om 10.13 werd de brandweer van Assen gealarmeerd voor een woningbrand aan de MR.P.J. Troelstralaan in Assen.

Omdat het een brand betrof in een flatgebouw werd er enkele ogenblikken later ook een
hoorgwerker gealarmeerd.
Bij aankomst bleek het echter mee te vallen. In de woning op de eerste verdieping bleek de bewoner een pannetje op het vuur te
hebben gezet. het pannetje was vervolgens drooggekookt en produceerde dusdanig veel rook dat de brandweer werd gealarmeerd.

Het is onbekend of de bewoner ten tijde van de ‘brand’ thuis was. De brandweer heeft het appartement
geventileerd. De woningbouwstichting is ingeschakeld in verband met de rookschade.

Foto’s P.Koene © Compact Media / Nieuwsflyer.nl

 
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com