Evacuatie studentenpand met 1 gewonde

DSC_9920 (Kopie)

Groningen – Vannacht om 01:30 uur was er een woningbrand aan het Lager der Aa.

Ter plaatse gekomen ging het brandalarm af van een studentenpand.

Al gauw bleek er een keukenbrand te zijn(frituurpan) in de studentenwoning.

De bewoner had de brand grotendeels zelf al geblust maar had daarbij forse brandwonden
opgelopen aan zijn armen. Hij is naar het brandwondencentrum overgebracht
voor behandeling. Ook was de flat geevacueerd, daardoor stonden 20 studenten in de kou op straat.
Na een half uurtje kon iedereen weer naar binnen. Het brandalarm werd later
afgezet door de woningbouwvereniging. Ook 1 agent moest op eigen gelegenheid
even naar het ziekenhuis omdat hij wat rook had binnen gekregen.

Martin Nuver 112groningen.nl

 

 

 

 
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com