Pan op het vuur vergeten in Roden

dsc00114[1]

Roden – Woensdagmiddag werden de korpsen van Roden en Leek opgeroepen voor een woningbrand aan de Hulst in Roden.

De bewoner was vergeten een pannetje van het vuur te halen, wat een flinke rookontwikkeling in de woning tot gevolg had. De bewoner is later voor controle naar het ziekenhuis gebracht, vanwege de ingeademde rook. De Leekster brandweer is uiteindelijk niet ter plaatse geweest. De brandweer van Roden heeft uiteindelijk de woning geventileerd.

www.ditisroden.nl/ Ronnie Ploeg

 
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com