Rookmelder wekt bewoonster bij keukenbrand in Peize

brand_peize

Rookmelder wekt bewoonster bij keukenbrand.


Tegen vier uur dinsdagochtend is een bewoonster van de Heggeranklaan in
Peize gewekt door het afgaan van haar rookmelder. Door nog onbekende
oorzaak was in de keuken brand ontstaan die de hele kamer vol rook heeft
gezet. Nadat de bewoonster naar buiten was gevlucht heeft ze via 112 de
brandweer van Peize gealarmeerd. De brandweer is direct over gegaan tot
een binnenaanval en had de brand snel onder controle en geblust. Hierna
ging men over tot het ventileren van de woning waarbij bij het openen
van de ramen nog dikke zwarte rookwolken uit de woning kwamen. De
brandweer heeft vervolgens een door brand, zwaar beschadigde vaatwasser
en koelkast uit de keuken naar buiten gebracht. Voor de bewoonster is
Salvage ingeschakeld, een overkoepelende organisatie van verzekeraars,
die hulp met betrekking tot aanpak van de schade co├Ârdineert.
De brandweermensen die al een aantal jaren in Peize met Smokey het
gebruik van rookmelders adviseren waren blij dat deze bewoonster door de
rookmelder gewekt is geworden.

Foto DitisPeize.nl–

 
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com